Orijinalini görmek için tıklayınız : Bunlarda Çek lerden bir kaç foto
Mehmet AYHAN
14.Temmuz.2008, 15:56
http://img139.imageshack.us/img139/808/onursecere1mf6.jpg (http://imageshack.us)
http://img139.imageshack.us/img139/808/onursecere1mf6.1c7ce7e791.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=139&i=onursecere1mf6.jpg)
Ran del sole(ch italia),Dama Del Biondo(ch italia),Frik del Biondo(ch italia) Franzini(international champion of italia)Emy del Biondo(ch İtalia)
kontrol etmek isteyenler için Pointer Club de Italia linki: http://209.85.135.104/search?q=cache:sV0FkHwCuUYJ:www.pointerclubitalian o.com/ICampioni/InternazionaleBellezza/tabid/464/Default.aspx+dama+del+biondo+pointer&hl=tr&ct=clnk &cd=4
http://img139.imageshack.us/img139/6606/029tq8.jpg (http://imageshack.us)
http://img139.imageshack.us/img139/6606/029tq8.4a13cc240b.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=139&i=029tq8.jpg)
anne CH.Fera ZV II.c., PZ I.c., CAC, r.CACIB O
http://img297.imageshack.us/img297/3428/ferauj4.jpg (http://imageshack.us)
http://img297.imageshack.us/img297/3428/ferauj4.70d67aad82.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=297&i=ferauj4.jpg)
annenin annesi Molly: CAC, PZ I. zv1 c.; HD 0/0, tricolor
http://img139.imageshack.us/img139/3937/iran2ss3.jpg (http://imageshack.us)
http://img139.imageshack.us/img139/3937/iran2ss3.eb10bb70ea.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=139&i=iran2ss3.jpg)
BOB; ICH ,ZV, PZ, SZVP, VZ o.Iran z Cechu
http://img139.imageshack.us/img139/9526/iran3ic2.jpg (http://imageshack.us)
http://img139.imageshack.us/img139/9526/iran3ic2.919298e5e1.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=139&i=iran3ic2.jpg)
BOB; ICH ,ZV, PZ, SZVP, VZ o.Iran z Cechu
http://img139.imageshack.us/img139/1237/morisfranzini2007sg9.jpg (http://imageshack.us)
http://img139.imageshack.us/img139/1237/morisfranzini2007sg9.02f3ce3f40.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=139&i=morisfranzini2007sg9.jpg)
baba Frazini Moris:PZ, SZVP, LZ, MJL, VZ vše v I.c. - vítěz, CACT, CAC, KV MSKAO 2006, BOB, BIS.
http://img183.imageshack.us/img183/9591/1333388qw1.jpg (http://imageshack.us)
http://img183.imageshack.us/img183/9591/1333388qw1.479bfd8fbd.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=183&i=1333388qw1.jpg)
http://img139.imageshack.us/img139/5342/1333395ok6.jpg (http://imageshack.us)
http://img139.imageshack.us/img139/5342/1333395ok6.9a46b72104.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=139&i=1333395ok6.jpg)
http://img139.imageshack.us/img139/4340/177bk2.jpg (http://imageshack.us)
http://img139.imageshack.us/img139/4340/177bk2.13916677ea.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=139&i=177bk2.jpg)
http://img183.imageshack.us/img183/8840/setkani1ue5.jpg (http://imageshack.us)
http://img183.imageshack.us/img183/8840/setkani1ue5.c21d3c7a4e.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=183&i=setkani1ue5.jpg)
http://img297.imageshack.us/img297/5636/orbit5kf0.jpg (http://imageshack.us)
http://img297.imageshack.us/img297/5636/orbit5kf0.8ffa62b423.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=297&i=orbit5kf0.jpg)
annenin kardeşi Orbit
http://img297.imageshack.us/img297/875/ford3mm6.jpg (http://imageshack.us)
http://img297.imageshack.us/img297/875/ford3mm6.43e64037c3.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=297&i=ford3mm6.jpg)
annenin öbür kardeşi Ford
http://img297.imageshack.us/img297/1408/frejavo7.jpg (http://imageshack.us)
http://img297.imageshack.us/img297/1408/frejavo7.276b536586.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=297&i=frejavo7.jpg)
http://img183.imageshack.us/img183/3331/poichf02vdarialr6.jpg (http://imageshack.us)
anne tarafından bir liver
http://img183.imageshack.us/img183/3897/cheyen2xj5.jpg (http://imageshack.us)
siyah-beyaz aynı kandan
http://img183.imageshack.us/img183/7808/citrarc8.jpg (http://imageshack.us)
http://img183.imageshack.us/img183/7808/citrarc8.f9f0b4a732.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=183&i=citrarc8.jpg)
Herta bir pointer adı cirta annenin kardeşi
http://img183.imageshack.us/img183/9822/feraatd1lv4.jpg (http://imageshack.us)
hepsi aynı batım kardeşler yan yana yarışmada
http://img183.imageshack.us/img183/2619/fliksedicixy0.jpg (http://imageshack.us)
http://img183.imageshack.us/img183/2619/fliksedicixy0.fb841a4bb6.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=183&i=fliksedicixy0.jpg)
FLİK
http://img297.imageshack.us/img297/9180/lara1gd2.jpg (http://imageshack.us)
http://img297.imageshack.us/img297/9180/lara1gd2.3a0008a7b6.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=297&i=lara1gd2.jpg)
Lara
http://img183.imageshack.us/img183/9822/feraatd1lv4.1b802dd50c.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=183&i=feraatd1lv4.jpg)
http://img183.imageshack.us/img183/3897/cheyen2xj5.17d6084115.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=183&i=cheyen2xj5.jpg)
http://img297.imageshack.us/img297/6158/lara20202hb2.jpg (http://imageshack.us)
http://img297.imageshack.us/img297/6158/lara20202hb2.955619810a.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=297&i=lara20202hb2.jpg)
anne ferma
http://img297.imageshack.us/img297/7161/arpa10aq7.jpg (http://imageshack.us)
geçen seneki yavrulardan
http://img139.imageshack.us/img139/3793/aimeesy2.jpg (http://imageshack.us)
http://img139.imageshack.us/img139/3793/aimeesy2.8c917884dc.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=139&i=aimeesy2.jpg)
aimee şu anda Aykut Alguneyde bulunmaktadır...
http://img139.imageshack.us/img139/1227/aron1jk1.jpg (http://imageshack.us)
http://img139.imageshack.us/img139/1227/aron1jk1.2074625327.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=139&i=aron1jk1.jpg)
Aron (Aykut ALguney)İzmir
http://img139.imageshack.us/img139/5431/arminbp8.jpg (http://imageshack.us)
http://img139.imageshack.us/img139/5431/arminbp8.ddaecc5cfc.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=139&i=arminbp8.jpg)
armin şu anda Burak Kabakçı'da bulunmaktadır...
Burak kabakçı: '' eğer bu kandan bir pointerle Kurzhaarla başlamadan önce tanışsaydım kesinlikle pointerci olurdum...'' 05.22.2008 :)
http://img183.imageshack.us/img183/1597/vrh2020o2010mg1.jpg (http://imageshack.us)
http://img183.imageshack.us/img183/1597/vrh2020o2010mg1.a25a37c424.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=183&i=vrh2020o2010mg1.jpg)
Mehmet AYHAN
14.Temmuz.2008, 16:00
b]Anne ve Yavrular[/b]
http://img57.imageshack.us/img57/1922/97940622rj9.jpg
Bunlarda sarı ALTINLAR
http://img84.imageshack.us/img84/3014/69760168pr1.jpg
http://img55.imageshack.us/img55/446/24647273ij0.jpg
http://img55.imageshack.us/img55/5498/14417938fk3.jpg
http://img84.imageshack.us/img84/869/60082976sv5.jpg
http://img84.imageshack.us/img84/8549/12ok0.jpg
http://img57.imageshack.us/img57/5883/14ic5.jpg
Mehmet AYHAN
14.Temmuz.2008, 16:01
Bunlar Sarı Beyazlar
http://img57.imageshack.us/img57/893/80674682nh0.jpg
http://img55.imageshack.us/img55/8091/24833225ih2.jpg
http://img57.imageshack.us/img57/4659/10li6.jpg
http://img55.imageshack.us/img55/7084/11zk9.jpg
Mehmet AYHAN
14.Temmuz.2008, 16:02
Bunlarda benim favorilerim SİYAHLAR
SİYAH İNCİLER
http://img93.imageshack.us/img93/8018/22116892bq7.jpg
http://img55.imageshack.us/img55/1527/86314355rx7.jpg
http://img93.imageshack.us/img93/9080/17eb6.jpg
http://img93.imageshack.us/img93/9912/16ki6.jpg
http://img84.imageshack.us/img84/253/15cs3.jpg
http://img84.imageshack.us/img84/539/13cd0.jpg
Mehmet AYHAN
14.Temmuz.2008, 16:03
Sizce bunlar nasıl görünüyor bence uyum Mükemmel
http://img93.imageshack.us/img93/9123/10733844up1.jpg
İşte bu görüntüyü inşallah gelecek sezon ben yerli foto olarak sizlere atacağım kahve ve siyah ın uyumu
http://img84.imageshack.us/img84/3656/24822986ta4.jpg
Sarıların olacak şekli tabiki sarılar erkek bunun birazdaha irisi olacak ;)
http://img84.imageshack.us/img84/7116/42560671mp2.jpg
İşte sarı erkek
http://img93.imageshack.us/img93/7268/57795076qt2.jpg
Kara İNCİ lerin olacağı şekil
http://img55.imageshack.us/img55/6293/44273577ay5.jpg
Bunlar sow değil gerçekten av köpekleri
http://img55.imageshack.us/img55/4152/27722502gm6.jpg
http://img55.imageshack.us/img55/1998/43156352mi2.jpg
http://img55.imageshack.us/img55/4523/30628538fi1.jpg
cihaninci
14.Temmuz.2008, 16:04
ÇOK GÜZEL KARELER PAYLAŞIM İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR.ELİNE EMEĞİNE SAĞLIK...SAYGILAR
Mehmet AYHAN
14.Temmuz.2008, 16:07
http://img377.imageshack.us/img377/1511/13zg4.jpg (http://imageshack.us)
http://img377.imageshack.us/img377/1511/13zg4.4a17dacef2.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=377&i=13zg4.jpg)
http://img229.imageshack.us/img229/6581/17fk5.jpg (http://imageshack.us)
http://img229.imageshack.us/img229/6581/17fk5.bb41776d1b.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=229&i=17fk5.jpg)
http://img229.imageshack.us/img229/3889/18hp1.jpg (http://imageshack.us)
http://img229.imageshack.us/img229/3889/18hp1.8a20d585e5.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=229&i=18hp1.jpg)
http://img377.imageshack.us/img377/5526/23mr9.jpg (http://imageshack.us)
http://img377.imageshack.us/img377/5526/23mr9.102643984e.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=377&i=23mr9.jpg)
http://img377.imageshack.us/img377/9489/037clayki2.jpg (http://imageshack.us)
http://img377.imageshack.us/img377/9489/037clayki2.cd43d6af57.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=377&i=037clayki2.jpg)
http://img229.imageshack.us/img229/622/81lj7.jpg (http://imageshack.us)
http://img229.imageshack.us/img229/622/81lj7.00a22d7183.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=229&i=81lj7.jpg)
ferması
http://img160.yehhe.com/images/670480.jpg (http://www.yukle.tc)
liver ferma
http://img377.imageshack.us/img377/9724/01ug0.jpg (http://imageshack.us)
http://img377.imageshack.us/img377/9724/01ug0.22d874cace.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=377&i=01ug0.jpg)
CH. Kord z Mešinské hájovny
CAJC
2 x CAC
r.CACIB
Klubový vítěz ČPSK 2006
BOB
Zkoušky vloh I.c., 1.místo
Polabské derby I.cena CACT, 2.místo
Podzimní zkoušky I.c., 3.místo
Lesní zkoušky I.c., 1.místo
Speciální zkoušky z vodní práce I.c., 1.místo
Memoriál Františka Horela (PZ+SZVP) I.cena 2 x CACT, 3.místo
Všestranné zkoušky I.c., 1.místo
FT 6 b.
Český šampion práce
Memoriál Richarda Knolla I. cena, 492 bodů, 1. místo, Nejlepší práce na vodě, CACT, Všestranný vítěz České republiky 2007, Vítěz Memoriálu Richarda Knolla 2007
http://img229.imageshack.us/img229/7126/07nv9.jpg (http://imageshack.us)
http://img229.imageshack.us/img229/7126/07nv9.a83118d014.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=229&i=07nv9.jpg)
http://img377.imageshack.us/img377/5465/27dr8.jpg (http://imageshack.us)
http://img377.imageshack.us/img377/5465/27dr8.1affbdff76.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=377&i=27dr8.jpg)
Kord
http://img377.imageshack.us/img377/8472/31xh9.jpg (http://imageshack.us)
http://img377.imageshack.us/img377/8472/31xh9.00239ca450.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=377&i=31xh9.jpg)
http://img229.imageshack.us/img229/4944/kord500nl5.jpg (http://imageshack.us)
http://img229.imageshack.us/img229/4944/kord500nl5.04818aacff.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=229&i=kord500nl5.jpg)
http://img377.imageshack.us/img377/4622/10lh0.jpg (http://imageshack.us)
http://img377.imageshack.us/img377/4622/10lh0.8e8c4e50ae.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=377&i=10lh0.jpg)
http://img160.yehhe.com/images/1215052.jpg (http://www.yukle.tc)
bir av partisinde
http://img148.yehhe.com/images/42908.jpg (http://www.yukle.tc)
http://img370.imageshack.us/img370/8181/011ao2.jpg (http://imageshack.us)
http://img370.imageshack.us/img370/8181/011ao2.c8c0269430.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=370&i=011ao2.jpg)
Citra z Mešinské hájovny
Interšampion
Český šampion
Slovenský šampion
BOB
4 x CACIB
8 x CAC
CAJC
Zkoušky vloh I.cena, 1.místo
Podzimní zkoušky I.cena
Lesní zkoušky I.cena
Soutěž "O zlatý obojek Vysočiny " (Lesní zkoušky) I.cena, 2.místo
Speciální vodní práce I.cena
Memoriál Josefa Lammera II.cena
Memoriál Josefa Luxe I.cena, 2.místo
Memoriál Richarda Šrámka I.cena, CACT
Všestranné zkoušky I.cena
Klubové všestranné zkoušky I.cena, 3.místo
Memoriál Richarda Knolla II.cena - nejlepší práce na poli
účastník Memoriálu Karla Podhajského
http://img377.imageshack.us/img377/408/citra20202oh0.jpg (http://imageshack.us)
http://img377.imageshack.us/img377/408/citra20202oh0.4c8449a4c5.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=377&i=citra20202oh0.jpg)
Citra z Mešinské hájovny(sülün ferma)
http://img370.imageshack.us/img370/3973/citra201di1.jpg (http://imageshack.us)
http://img370.imageshack.us/img370/3973/citra201di1.918c378bd8.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=370&i=citra201di1.jpg),
http://img370.imageshack.us/img370/2091/0691nardri6.jpg (http://imageshack.us)
http://img370.imageshack.us/img370/2091/0691nardri6.d3131943c3.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=370&i=0691nardri6.jpg)
http://img377.imageshack.us/img377/3781/019tk0.jpg (http://imageshack.us)
http://img377.imageshack.us/img377/3781/019tk0.44a9495aea.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=377&i=019tk0.jpg)
http://img229.imageshack.us/img229/7560/0935skupina5nx2.jpg (http://imageshack.us)
http://img229.imageshack.us/img229/7560/0935skupina5nx2.e3fa59ee18.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=229&i=0935skupina5nx2.jpg)
ICH. Ford z Mešinské hájovny Interšampion(yarışmada)Av köpeği katagorsinde.yalnız pointer değil av köpeği..hepsi aynıya o hesap ;)
Český šampion
Slovenský šampion
Polský šampion
5 x BOB
Klubový vítěz ČPSK 2005
5 x CACIB
7 x CAC
3 x CWC
2 x res.CAC
http://img229.imageshack.us/img229/5971/ikarvyst0405jpgcn0.jpg (http://imageshack.us)
http://img229.imageshack.us/img229/5971/ikarvyst0405jpgcn0.11fe817915.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=229&i=ikarvyst0405jpgcn0.jpg)
http://img229.imageshack.us/img229/61/flik20a20cerna202ee1.jpg (http://imageshack.us)
http://img229.imageshack.us/img229/61/flik20a20cerna202ee1.d0976281c9.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=229&i=flik20a20cerna202ee1.jpg)
http://img370.imageshack.us/img370/664/chety20a20laraah2.jpg (http://imageshack.us)
http://img370.imageshack.us/img370/664/chety20a20laraah2.610e320562.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=370&i=chety20a20laraah2.jpg)
http://img377.imageshack.us/img377/684/chety20a20lara202ch8.jpg (http://imageshack.us)
http://img377.imageshack.us/img377/684/chety20a20lara202ch8.3eb3e311ef.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=377&i=chety20a20lara202ch8.jpg)
Freja z Mešinské hájovny(annenin kardeşi)
ČLP/POI/9528
61 cm
r.CAC
8 x CAC
4 x CACIB
2 x BOB
Klubový vítěz ČPSK 2004
Vítěz speciální výstavy 2004
Vítěz střední a východní Evropy 2004
http://img229.imageshack.us/img229/3440/chetyjz9.jpg (http://imageshack.us)
http://img229.imageshack.us/img229/3440/chetyjz9.1d4c1e8bc6.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=229&i=chetyjz9.jpg)
Freja aport...
http://img229.imageshack.us/img229/5121/frejabi0.jpg (http://imageshack.us)
http://img229.imageshack.us/img229/5121/frejabi0.fce4dc0863.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=229&i=frejabi0.jpg)
http://img229.imageshack.us/img229/2245/freja20hlava202ih6.jpg (http://imageshack.us)
http://img229.imageshack.us/img229/2245/freja20hlava202ih6.9b477c14a3.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=229&i=freja20hlava202ih6.jpg)
http://img377.imageshack.us/img377/8325/1474746ii3.jpg (http://imageshack.us)
http://img377.imageshack.us/img377/8325/1474746ii3.5c0d7f2e0c.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=377&i=1474746ii3.jpg)
http://img377.imageshack.us/img377/4664/1474747sm6.jpg (http://imageshack.us)
http://img377.imageshack.us/img377/4664/1474747sm6.c62c66b297.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=377&i=1474747sm6.jpg)
http://img370.imageshack.us/img370/1350/i6ty4.jpg (http://imageshack.us)
http://img370.imageshack.us/img370/1350/i6ty4.3e4ea41af7.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=370&i=i6ty4.jpg)
İgor Mešinské hájovny
ČLP/POI/9905/06
Chovný pes
66 cm
DKK 0/2
plnochrupý, nůžkový zkus
Český šampion
BOB
Klubový vítěz ČPSK 2006
r.CACIB
2 x CAC
CAJC
Zkoušky vloh I.c., 1.místo
Polabské derby I.cena CACT, 2.místo
Podzimní zkoušky I.c., 3.místo
Lesní zkoušky I.c., 1.místo
Speciální zkoušky z vodní práce I.c., 1.místo
Memoriál Františka Horela (PZ+SZVP) I.cena 2 x CACT, 3.místo
Všestranné zkoušky I.c., 1.místo
FT 6 b.
Český šampion práce
Memoriál Richarda Knolla I. cena, 492 bodů, 1. místo, Nejlepší práce na vodě, CACT, Všestranný vítěz České republiky 2007, Vítěz Memoriálu Richarda Knolla 2007
http://img377.imageshack.us/img377/3169/i16pn4.jpg (http://imageshack.us)
http://img377.imageshack.us/img377/3169/i16pn4.e8bd507450.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=377&i=i16pn4.jpg)
http://img370.imageshack.us/img370/7011/i17af2.jpg (http://imageshack.us)
http://img370.imageshack.us/img370/7011/i17af2.ffb544bd02.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=370&i=i17af2.jpg)
igor ferma
http://img229.imageshack.us/img229/3534/obr00160gv9.jpg (http://imageshack.us)
http://img229.imageshack.us/img229/3534/obr00160gv9.b0ed3ccd47.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=229&i=obr00160gv9.jpg)
http://img229.imageshack.us/img229/2407/z25bi7.jpg (http://imageshack.us)
http://img229.imageshack.us/img229/2407/z25bi7.c90597781f.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=229&i=z25bi7.jpg)
http://img370.imageshack.us/img370/1748/sjtyud1.jpg (http://imageshack.us)
http://img370.imageshack.us/img370/1748/sjtyud1.8fc95ff9bd.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=370&i=sjtyud1.jpg)
http://img377.imageshack.us/img377/6338/s16sx6.jpg (http://imageshack.us)
http://img377.imageshack.us/img377/6338/s16sx6.110b90d85c.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=377&i=s16sx6.jpg)
http://img370.imageshack.us/img370/8521/fhui6.jpg (http://imageshack.us)
http://img370.imageshack.us/img370/8521/fhui6.ea9b8d7ab5.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=370&i=fhui6.jpg)
http://img370.imageshack.us/img370/1979/ctyri20prdelkykn8.jpg (http://imageshack.us)
http://img370.imageshack.us/img370/1979/ctyri20prdelkykn8.ea8183d61d.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=370&i=ctyri20prdelkykn8.jpg)
http://img377.imageshack.us/img377/1626/pruvodpoimx1.jpg (http://imageshack.us)
http://img377.imageshack.us/img377/1626/pruvodpoimx1.1330ac88ba.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=377&i=pruvodpoimx1.jpg)
http://img377.imageshack.us/img377/2579/0113ct7.jpg (http://imageshack.us)
http://img377.imageshack.us/img377/2579/0113ct7.07931c72db.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=377&i=0113ct7.jpg)
http://img229.imageshack.us/img229/2494/0112pruvodiu4.jpg (http://imageshack.us)
http://img229.imageshack.us/img229/2494/0112pruvodiu4.cb1697c80d.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=229&i=0112pruvodiu4.jpg)
http://img370.imageshack.us/img370/4383/011pruvod20poifj9.jpg (http://imageshack.us)
http://img370.imageshack.us/img370/4383/011pruvod20poifj9.c947685b10.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=370&i=011pruvod20poifj9.jpg)
http://img370.imageshack.us/img370/8195/brita20a20laralo3.jpg (http://imageshack.us)
http://img370.imageshack.us/img370/8195/brita20a20laralo3.dfacda8b34.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=370&i=brita20a20laralo3.jpg)
http://img377.imageshack.us/img377/2245/p8236061fe2.jpg (http://imageshack.us)
http://img377.imageshack.us/img377/2245/p8236061fe2.2900588086.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=377&i=p8236061fe2.jpg)
http://img370.imageshack.us/img370/139/pruvodpoiph2.jpg (http://imageshack.us)
http://img370.imageshack.us/img370/139/pruvodpoiph2.3650e608c4.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=370&i=pruvodpoiph2.jpg)
http://img229.imageshack.us/img229/5076/z0520gretkafn3.jpg (http://imageshack.us)
http://img229.imageshack.us/img229/5076/z0520gretkafn3.e4cc65319c.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=229&i=z0520gretkafn3.jpg)
http://img229.imageshack.us/img229/1681/img4507eu5.jpg (http://imageshack.us)
http://img229.imageshack.us/img229/1681/img4507eu5.6e652ba9c9.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=229&i=img4507eu5.jpg)
Maşallah resimlerin içlerinde güzel köpekler var.Ülkemizde bu konuda geride değilmiş valla sadece kağıda dökemiyoruz.
unforgiven
14.Temmuz.2008, 16:41
Sevgili Mehmet başkanım eline emeğine sağlık muhteşem bir paylaşım olmuş...Güzel kareler için teşekkürler...Köpekten pek anlamam ama görüntü olarak mükemmeller...
Saygılarımla...
mehmet fatih AKILLI
14.Temmuz.2008, 16:45
HEY MAŞALLAH...HERKESİN GÖRÜŞÜNE SAYGI DUYARIM AMA KÖPEK DEDİĞİN TEK RENK OLACAK...BİR BAŞKA GÜZEL OLUYOR KERATALAR...PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER
ahmethoca
14.Temmuz.2008, 16:45
Abi çok güzel görüntüler.Gözlerimizin pası silindi vallaha. Çok teşekkürler. http://www.avkolik.net/forum/richedit/smileys/YahooIM/41.gif
maraton
14.Temmuz.2008, 16:53
eline sağlık çokğüzel kareler hepsi inğilizmi bunların
Çok güzel Pointerler.Ancak dikkatimi çeken şey bizlerin Pointer kriterlerine uymamaları.Bu resimlerde görmeyipte dışarıda çogumuza sorsalar, gögüsleri hariç bir çok kusurunu göz önünde bulundurup kırma bunlar diyebilecegimiz köpekler var.Yanılıyor olabilirin ama Kendi fikrimi söylemek istiyorum Bazıları Macar Vizla yı çok andırıyor.:) selamlar.
fatih demircan
15.Temmuz.2008, 08:53
dorusun erkan abi pointer bizim gözümüze beyaz renk ağırlıklı görünecek komple sarı yada siyah benim biraz dudaklarımın burkulmasına neden oluyo.herkezin zevki başkadır tabii saygı duyuyorum
Fatih çigim dedigim gibi ben kendi fikrimi söyledim.Biz pointer alırken ilk baktıgımız yerlerin başında koyu renk bi burun ve göz,derin bi stop ayrıca sarkık avurtlar arıyoruz.Bu pointerlerin çogunun burunları Macar Vizla gibi kavuniçi renkte.Demekki herkesin pointer anlayışı farklı.Herkesin kendi köpegi kendine güzel.Selamlar.
mehmetari
16.Temmuz.2008, 11:38
Gerçekten güzel köpekler özellikle döş ve kuyruk yapıları benim en çok houşuma giden tarafları.Ülkemize farklı kanların girmesi de sevindirici bir gelişme.Av durumlarını da inşallah hep beraber zamanla izleriz.
Saygılarımla
Mehmet AYHAN
10.Eylül.2008, 14:25
Herkesin gerçekten POİNTER anlayışı çok farklı sarı burun kahve burun fln neyse arkadaşlar yavrular sağsalim geldiler şükürler olsun 3 ü geldi kalan 3 üde inşallah bir hafta içinde gelir saygılar şimdi gelenlerin fotoları farrrrrkkkkklı POİNTER lerin
http://img293.imageshack.us/img293/7410/biancarau7.jpg (http://imageshack.us)
http://img293.imageshack.us/img293/biancarau7.jpg/1/w748.png (http://g.imageshack.us/img293/biancarau7.jpg/1/)
bu yavru 79 gunluk bir disi...siz tahmin edin 2 yasinda ne olacak..sanirim ayni kandan olan kopeklerden bir farki olmayacak ozelliklede duz siyah halalarindan...
http://img369.imageshack.us/img369/3375/bianca2lgh5.jpg (http://imageshack.us)
http://img369.imageshack.us/img369/bianca2lgh5.jpg/1/w816.png (http://g.imageshack.us/img369/bianca2lgh5.jpg/1/)
kuyruk yapisina dikkat edin...av tutkusundaki yazimda da belirttigim gibi duz sihay pointerlerin en belirgin ozelligi narin kafa yapilari,ince kuyruklari,gogus ve ayaklarindaki beyazliktir...
http://img293.imageshack.us/img293/7295/borisqc3.jpg (http://imageshack.us)
http://img293.imageshack.us/img293/borisqc3.jpg/1/w822.png (http://g.imageshack.us/img293/borisqc3.jpg/1/)
BORIS ONUR OD SPALENE LOUKY su anda Balikesirde
http://img135.imageshack.us/img135/5950/boris2au7.jpg (http://imageshack.us)
http://img135.imageshack.us/img135/boris2au7.jpg/1/w742.png (http://g.imageshack.us/img135/boris2au7.jpg/1/)
[/quote]
Mehmet AYHAN
10.Eylül.2008, 14:26
Ha bu arada bu 2 köpeği alan arkadaşlarımızda KURZHAAR cı anlamadıkları için almışlar ne dielim birisi Bora PİR in siyah olan sarıda balıkesirde bir arkadaşın
Mehmet AYHAN
10.Eylül.2008, 14:39
http://www.avkolik.net/forum/Themes/dilbermc/images/post/xx.gif (http://www.avkolik.net/forum/index.php?topic=2834.msg28137#msg28137)Ynt: Bunlarda Çek lerden bir kaç foto (http://www.avkolik.net/forum/index.php?topic=2834.msg28137#msg28137)
« Yanıtla #13 : Temmuz 14, 2008, 10:16:56 ÖS »
http://www.avkolik.net/forum/Themes/dilbermc/images/buttons/quote.gifAlıntı (http://www.avkolik.net/forum/index.php?action=post;quote=28137;topic=2834.0;num _replies=23;sesc=c4966aab93b515b86845913f625d972f) [HR]
Çok güzel Pointerler.Ancak dikkatimi çeken şey bizlerin Pointer kriterlerine uymamaları.Bu resimlerde görmeyipte dışarıda çogumuza sorsalar, gögüsleri hariç bir çok kusurunu göz önünde bulundurup kırma bunlar diyebilecegimiz köpekler var.Yanılıyor olabilirin ama Kendi fikrimi söylemek istiyorum Bazıları Macar Vizla yı çok andırıyor.http://www.avkolik.net/forum/Smileys/classic/smiley.gif selamlar.
Moderatöre Bildir (http://www.avkolik.net/forum/index.php?action=reporttm;topic=2834.13;msg=28137) http://www.avkolik.net/forum/Themes/dilbermc/images/ip.gif Logged (http://www.avkolik.net/forum/index.php?action=helpadmin;help=see_member_ip) Erkan-Öztürk'in Imzasi
Erkan Öztürk
1967 MANİSA
0 538 306 06 99
http://img382.imageshack.us/img382/936/resim3003qc4.jpg
Erkan bey zaten o söylemiş olduklarınız VİSLA adamlar vislada yetiştiriyor Ayrıyeten kurzhaar da yetiştiriyor Yani bu köpeklere hata bulacak arkadaşın standart olarak av demiyorum çünkü gelince göreceğiz ama standartlığına laf söyleyecek arkadaşın Pointerden ne kadar iyi anladığından şüphe ederim bu köpekler şu an satın alındı ve almayanlarında ne kadar pişman olduğunu zaman gösterecek amaç kaliteli kanları ülkemize sokmak saygılar Erkan abi
ADAPAZARLI AVCI
11.Eylül.2008, 05:32
Çok güzel ler inş avlarınıda görürüz hayırlısıyla Mehmet bey paylaşım için çokçok teşekkürler .
yani ünlü büyük avcı Bora pirde almışsa bu yavrulardan süper avcı olacakları belli .
Adapazarından saygılar selamlar
Gelen arkadaşlara hayırlı olur inşallah.
Mehmet AYHAN
11.Eylül.2008, 08:22
http://img187.imageshack.us/img187/2674/barononurodsplenlouky1cb0.jpg
Bu da bana gelen BARON
http://img78.imageshack.us/img78/7884/betaonurodsplenlouky2rv6.jpg
Bu da BETA muğladan Bahattin abimizin gelecek olan köpeği
http://img141.imageshack.us/img141/6513/blancaonurodsplenlouky3ur3.jpg
Bu da benim abeyim İsmail AYHAN a gelecek olan köpeğimiz BLANCA
murat bacak
11.Eylül.2008, 15:14
Mehmet bey çok güzel köpekler getirmişsiniz ellerinize sağlık.Ülkemiz avcıları ve sizin için hayırlı olur inşallah.Ama köpek yetiştirip satan arkadaşların yorumlarıyla aydınlanmayı beklemekteyiz.Bu benim nacizane fikrim.
Sebahattin AVCI
12.Eylül.2008, 00:54
abi emeğine sağlık güzel görüntüler bak bak bitmiyor gözüm ağrıdı ama değdi güzel bir paylaşım olmuş
mahirinci
21.Mart.2009, 14:23
bizim kriterlerimz değil dünyanın krıterleri önemli saf kan ingiliz puanteri bunlar bizim sevdiklerimiz solaro denilen italyan puanterleri onlar fci nin standartlarına uymuyor kısa oluyorlar. dünyaünın kabul ettiğini bizimde kabul etmemiz lazım güzel köpekler.
Sami KARATAY
21.Mart.2009, 14:43
Mehmet kardeşim paylaşımların için sağol,siyahlar harika bakmaya doyamadım.mahşallah boylar uzun ,heybetli köpekler hayırlı olsun ,ömürleri uzun olsun
cemalreis
21.Mart.2009, 14:43
bizim kriterlerimz değil dünyanın krıterleri önemli saf kan ingiliz puanteri bunlar bizim sevdiklerimiz solaro denilen italyan puanterleri onlar fci nin standartlarına uymuyor kısa oluyorlar. dünyaünın kabul ettiğini bizimde kabul etmemiz lazım güzel köpekler.
vBulletin v4.2.5, Copyright ©2000-, Jelsoft Enterprises Ltd.